Ulusal basındaki habere göre, bina sakinlerinin kötü koku ve hijyenik olmayan şartlar nedeniyle şikayette bulunması üzerine belediye ekipleri harekete geçti.
Belediye ve emniyet ekiplerinin yaptığı incelemede, apartmanın 9. katında bulunan dairede yaklaşık 300 sahipsiz kedinin yaşadığı belirlendi.
Daha sonra daire sahibine, kedilerin 2 gün içinde serbest bırakılması ya da taşınmasına ilişkin tebligat verildi.
Emniyet Müfettişi Nilesh Jagdale, yaptığı açıklama, “Daire sahibi, sık sık sokak kedilerini eve getiriyor ve kediler iyileşince onları serbest bırakıyor. Bu nedenle dairede çok sayıda kedi bulunuyor. Hijyenik olmayan koşullar oluşmuş ve bu da komşuları rahatsız etmiş.” ifadelerini kullandı.
Kedilerin belediyeye bağlı barınaklara götürüleceği öğrenildi.
ETİKETLERHindistan
Haber Kaynak : TRTHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7814 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4828 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4756 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2931 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1960 kez okundu